سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۸۴ ثبت شده است

دندانپزشک: می خواهی رنگ ماده ای که برای پر کردن دندانت استفاده می کنم سفید باشد؟

X: نه!

دندانپزشک:چرا؟!

X: چون فکر می کنم آدمی که دهانش را پیش یک غیر دندانپزشک آنقدر باز می کند که آخرین دندان سمت چپ فک پایینش پیدا شود، کار زشتی انجام داده که حتی سالم بودن همه دندانهایش هم زشتی آن را نمی پوشاند. یک دندانپزشک هم آنقدر دقیق می شود روی دندانها که محال است خیال کند دندانی که سفید پر شده، سالم است! 

م. و.
۳۰ ارديبهشت ۸۴ ، ۲۳:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۴ نظر

تصاویری از سامرا

از ویژه نامه ولادت امام حسن عسکری(ع) در سایت آوینی

 

م. و.
۲۶ ارديبهشت ۸۴ ، ۲۲:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

خانوادگی سوار موتور شده بودند، آن هم در اتوبان! واقعا خطرناک بود. البته X کاملا با این که احتیاط شرط عقل است موافق است ولی نظر همسفر گرامی را نمی توانست قبول کند. ایشان با اشاره به خانواده سوار بر موتور فرمودند: این ها عقل ندارند. به نظر X آن خانواده خیلی بیشتر از آن که بی عقل باشند بی پول بودند، چون نبوغ خاصی لازم نیست برای خرید یک ماشین و یا داشتن ماشین و راننده!

م. و.
۲۵ ارديبهشت ۸۴ ، ۰۱:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳ نظر

مسابقه جدید سایت لبیک یک حسن دارد و آن هم ایرادات سوال هایش است. شرکت در این مسابقه برای دنیا و آخرتتان خوب است! البته اول باید صورت درست بعضی از سوال ها را حدس بزنید.

م. و.
۲۱ ارديبهشت ۸۴ ، ۲۲:۵۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

ظهر بهشت زهرا بودم. من برگشتم اما او ماند. چقدر دلم برایش تنگ می شود. چقدر حرف ناگفته باقی ماند. چرا این قدر مطمئن بودم که فرصت زیاد است؟

م. و.
۱۸ ارديبهشت ۸۴ ، ۲۲:۵۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۵ نظر

واضح و مبرهن است که X گلدکوئیستی نیست و دوست گلدکوئیستی هم ندارد( او حتی خوشش نمی آید که در بانک پول بگذارد و سودش را بگیرد!)  +  تعداد خواننده های این به اصطلاح وبلاگ X به صفر میل می کند. با وجود این به دلیل احترامی که برای جناب امید نقشینه قائل است و بنا به خواست ایشان لینک وبلاگ کلاهبرداری زنجیره ای را در این جا قرار می دهد.

پا نوشت: به نظرم استاد قصد کرده که گوگل را یواشکی بمباران کند! بنا به فتوی X با توجه به نیت خیر ایشان، مشارکت در این بمباران واجب وبلاگی است.

م. و.
۱۶ ارديبهشت ۸۴ ، ۲۱:۳۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

برایم عزیز است. حالش خوب نیست. دو روز است که در حالت کماست. شاید دعای شما برای سلامتی اش مستجاب شود.

م. و.
۱۱ ارديبهشت ۸۴ ، ۲۰:۵۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

در ادامه یادداشت قبلی ام و در جهت تایید آن، این یکی را می نویسم:

 شکر خدا این بار یک کیت کامل و سالم به دست آورده ام. البته این بار به روش آزمون و خطا عمل نکردم. از دوست فرزانه آدرس یک جای مطمئن را گرفتم :آبی کامپیوتر .

م. و.
۱۰ ارديبهشت ۸۴ ، ۲۱:۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

دیروز و روز قبل از دیروز اگر نشد، فردا یا فردای فردا یا ... بالاخره یک کیت کامل و سالم Visual Studio.NET پیدا می کنم که روی کامپیوتر نصبش کنم(ان شاء الله).   تا الآن که مشغول نوشتن این یادداشت هستم کپی هایی که توسط سه تا شرکت نسبتا مشهور تهیه شده بودند (برایم جالب و بسی مایه شگفتی است که فروشندگان محترم به این سی دی ها original می گفتند) را خریدم و پس از کشف معیوب بودنشان آنها را پس دادم. خدا رحم کرد که در برابر درخواست من مبنی بر پس گرفتن سی دی ها مقاومت نکردند، چون بعید می دانم  که یک X اصفهانی تحمل سی هزار تومان ضرر را داشته باشد. این یادداشت را تنها به این دلیل نوشتم که اگر شما هم همشهری X هستید، از مغازه هایی که جنس فروخته شده را پس نمی گیرند، کیت دات نت را نخرید.  

م. و.
۰۹ ارديبهشت ۸۴ ، ۲۳:۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

۱-در وبلاگ های دیگران مطالبی راجع به آزاردهنده بودن تبلیعات بالای صفحه وبلاگ های پرشین بلاگ خوانده بودم ولی تا دیروز که اینترنت اکسپلورر را مجددا روی کامپیوترم نصب کردم، این تبلیغات توسط آن نشان داده نمی شد( البته نسخه جدیدی از IE نیست ولی ظاهرا یک ایراد خوب آن برطرف شده است). نتیجه اصلاحات همیشه مطلوب مصلحان نیست.
۲-می گوید: « واقعا اینترنت پنجره ای رو به تمام دنیاست ». می گویم مشکل اینجاست که اگر این پنجره ایراد داشته باشد، آدم دنیا را طور دیگری می بیند!

م. و.
۰۶ ارديبهشت ۸۴ ، ۲۲:۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر