سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

۵ مطلب در آذر ۱۳۸۳ ثبت شده است

 

گاهی پاک کردن رنگ زمینه صفحه زندگی نتایج خوبی دارد!

م. و.
۲۰ آذر ۸۳ ، ۲۱:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

 اگرچه تا این زمان هیچ خبری از تاثیر ویرایش و شاید خرابکاری خودم  ندیده ام هنوز هم امیدوارم چشمم به قالب ساده خودم روشن شود. بدیهی است که کسی غیر از خودم سراغش نمی آید چون در هیچ گوشه ای از صفحه ام لینکی وجود ندارد و مهمتر اینکه از هیچ جای دیگری به این صفحه لینک داده نشده است! 

صفحه ای که میلیونها انسان می توانند آن را ببیند ولی احتمالا هیچکس غیر از نویسنده اش آن را نخواهد دید....

چه بسیارند صفحاتی که نخوانده ایم درحالی که تنها برای ما نگاشته شده بوده اند.  

م. و.
۱۹ آذر ۸۳ ، ۲۱:۵۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

این بلا تکلیفی در هر موردی که باشد آزار دهنده است. یک نمونه بسیار ساده آن هم وضعیت مسخره ای است که من در همین یکی دو ساعت گرفتارش شده ام. علیرغم بیسوادی و عدم آشنایی حتی جزئی با html قالب زرشکی را کمی ویرایش کرده ام(در واقع قصد ویرایشش را داشتم حالا چه شده خدا می داند) و حالا مانده ام بی قالب. دو شبانه روز هم منتظردیدن نتیجه تغییرات مانده ام اما این تغییرات ظاهرا سه روز بعد از قیامت اعمال می شوند. کسی نیست که بپرسد این قالب زرشکی چه ایرادی داشت که هوس کردی آن را زرد و آبی اورکاتی کنی؟! احتمالا اگر کس دیگری آنرا زرد و آبی اورکاتی ساخته بود دلم می خواست به زرشکی تبدیلش کنم(هرچند بعید به نظر می رسد)

م. و.
۱۹ آذر ۸۳ ، ۰۱:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

فکر می کنم نوشتن باید دلیلی بهتر از رفع دلتنگی داشته باشد. این نظریه که خوب است آدم عقایدش را مطرح کند و ... هم به کارم نمی آید.من چند بهانه ساده و کوچک برای شروع وبلاگ نویسی دارم:

۱. یکی از چیزهای زیادی که بلد نیستم html است و امیدوارم که علاقه ام به تغییر قالب این صفحه انگیزه ای برای خوب یاد گرفتن آن باشد.

۲. چند نفری هستند که زیاد به گردنم حق دارند از جماعت استاد و معلم. دلم می خواست زمانی توان تشکر کردن از آنها را داشته باشم اما اخراج نسبتا محترمانه ام از دانشگاه تمام برنامه های قبلی ام را به هم زده است. شاید اینجا فرصتی برای  بیان احترام و تشکر بی اندازه ام از آنها به دست بیاید.

 

م. و.
۱۹ آذر ۸۳ ، ۰۰:۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

سرود مجلس جمشید گفته اند این بود

که جام باده بیاور که جم نخواهد ماند

                                             « حافظ »

 

م. و.
۱۸ آذر ۸۳ ، ۰۱:۴۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر