سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

هایپیران

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ق.ظ

تماس می‌گیرم برای احوالپرسی و می‌گوید یک بیماری جدید گرفته‌ام. یک ناراحتی پوستی آزار دهنده.... . بار آخری که صحبت کردیم موکدا پیشنهاد داده بودم حتما هایپیران مصرف کند. بهترین دارویی که برای افسردگی سراغ دارم. عوارض داروهای شیمیایی را ندارد و بسیار موثر است. برای بار دوم توصیه‌هایم را تکرار می‌کنم. قریب به یقین می‌دانم که این بیماری‌هایی که پزشکان در تشخیصش عاجز مانده‌اند از عوارض همان فشار روحی شدید است. حدس قوی‌ام این است که اگر افسردگی‌اش رفع شود این تبعات هم خود به خود از بین می‌روند. قول داده این بار با پزشکش مشورت کند و اگر ایشان مخالفتی نداشت، این عصاره علف چای را مصرف کند... .
علف چای قوی ترین گیاه ضدافسردگی است که ارتباطی با گیاه چای معمولی ندارد، اما به خاطر این که علف هرز مزارع چای است به این اسم معروف شده است. این گیاه بیشتر از ده سال است که در صنایع دارویی به صورت قطره به نام هایپیران در حال تولید است. داروهای مشابه آن هم در سرتاسر دنیا در بیشتر از صد کارخانه داروسازی تولید می شود و پرمصرف ترین داروی گیاهی در ده سال اخیر جهان به حساب می آید. برخلاف بسیاری دیگر از داروهای گیاهی آرام بخش منجر به وابستگی دارویی نمی‌شود و مکانیسم اثر آن هم مشخص است. می‌توان بدون نسخه آن را از داروخانه‌ تهیه کرد.

۹۴/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی