سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

Unknown

يكشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۱۰:۵۴ ب.ظ

ظهر بهشت زهرا بودم. من برگشتم اما او ماند. چقدر دلم برایش تنگ می شود. چقدر حرف ناگفته باقی ماند. چرا این قدر مطمئن بودم که فرصت زیاد است؟

۸۴/۰۲/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۵)

نمی دانم چه بگویم فقط همین که باز خوبه بهشت زهرا بودی من که معلوم نیست همان جا هم راهم دهند کاش می دانستم او که ماند کی بود؟
دوست داشتم با هم بودیم نمی دانی چه قدر نیاز دارم کمی با او که در آن جا ماند و نمی دانم کیست(؟) درد دل کنم...
ممنونم. من هم دوست داشتم با هم باشیم. درست به همان اندازه که احتیاج دارم تنها باشم.
تسلیت میگم دوست عزیز.
خدا روحش را آرام و شما را هم صبورتر کند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی