سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

حتی به اصرار...

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ق.ظ

بعد از چندین سال مجددا سریال «سالهای دور از خانه» را می‌دیدیم. خانم اوشین بعد از تمام زحماتی که برای برادرش کشیده بود و در شرایطی که می‌دانست برادر کشاورزش اوضاع خوبی دارد به سراغش رفت و شوجی، برادرش، با صراحت گفت که اگر برای پول آمده‌ای جوابم منفی است. من برای داماد کردن پسرم و ... به ثروتم نیاز دارم! از میان جمعی که مشغول تماشای سریال بودند هرکس به نوعی احساس انزجار کرد نسبت به این برادر قدر نشناس و از پستی و فرومایگی‌اش چیزی گفت، جز من که با خودم فکر می‌کردم اوشین حق خیلی زیادی هم بر گردن شوجی نداشت، دست کم این‌قدری نبود که بشود گفت تمام زندگی‌ شوجی متعلق به اوشین است و با نگرانی به این فکر می‌کردم که آیه‌ ۳۷ سوره محمد-صلی الله علیه و آله- چه کسانی را توصیف می‌کند؟

اگر [اموال] شما را بخواهد و به اصرار از شما طلب کند بخل می‌ورزید...

۹۲/۰۵/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۱)

منم مثل بقیه فکر میکردم بی عاطفه است خب.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی