سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

نیم جو انصاف

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵ ق.ظ

آقای روحانی فردی محترم و رئیس‌جمهور منتخب ایران ماست که برایش عمیقا آرزوی موفقیت داریم. من نه به آقای روحانی رای داده‌ام، نه به آقای احمدی‌نژاد. معنای ساده‌اش این است که روی هیچ‌کدام از این دو رئیس‌جمهور تعصب الکی ندارم. البته معتقدم حمایت از رئیس‌جمهور منتخب بر هر عاقلی که صلاح مملکتش را بخواهد لازم است. اگر رئیس‌جمهوری که من به او رای نداده‌ام اشتباهی کند همان‌طوری با او برخود می‌کنم که اگر خودم به او رای داده بودم می‌کردم. با این وصف، به گمانم واضح است اگر می‌گویم بعضی در مورد احمدی‌نژاد بدجوری بی‌انصافی می‌کنند علتش فرض باطل احمدی‌نژادی بودنم نیست.

تیم فوتسال قهرمان شده و والیبال به شکل افتخار آفرینی از تیم‌های مطرح و تراز اول جهانی امتیاز می‌گیرد که قابل تحسین است. این وسط یک سری موجود فاقد تشخیص  مدام با شعار «روحانی مچکریم» روی اعصاب من رژه می‌روند. پیروزی‌های ورزشی که در زمان احمدی‌نژاد به‌دست آمده اگر بنا باشد به رییس‌جمهور منتسب شود بدون شک به احمدی‌نژاد مربوط است، نه روحانی! اصول اولیه‌ام می‌گوید از آدمیزادی که روی حب و بغض‌اش چنین قضاوتی می‌کند و ابایی از فریاد زدنش در ملاء عام ندارد -بدون در نظر گرفتن این که طرفدار چه کسی است- باید دوری کرد. کسی که نیم‌جو انصاف نداشته باشد خطرناک است. مساله این روزهایم این است که جماعت مذکور چندان کم نیستند و از هرکدام‌شان که دور می‌شوم به یکی دیگرشان می‌رسم.

۹۲/۰۴/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۴)

۱۶ تیر ۹۲ ، ۰۲:۳۳ تشیع نیوز
رسانه خبری تحلیلی تشیع‌نیوز، جهت همکاری با دوستا وبلاگ نویس (خبرنگار افتخاری) اعلام آمادگی می‌نماید. در صورت آمادگی لطفا با ما تماس بگیرید
من موافق این بی انصافی ها نیستم. اما می دونم این بی انصافی شاید جواب همان بی انصافی هایی نظیر بهره برداری از نتایج برخی زحمات دولتهای قبل و به نام خود زدن آنها باشه. به هر حال قانون عمل و عکس العمل همیشه صادقه. همانطور که بی انصافی های امروز نیز در آینده جواب خواهد داشت.
پاسخ:
معمولا دولت برآیند ملت هست. وقتی اکثریت مردم ما اینطوری هستن دولتشون هم از جنس خودشون میشه: بی انصاف. جای تعجب نداره. اگه استثنایی هم باشه در راستای برنامه ریزی های بالادستی خدا هست که سناریو نوشتنش حرف نداره
زیاد سخت نگیر.... ما کلا متشکریم.... راستی بابا غیرتی نشو فدات شم فاطمه بانو هستن
پاسخ:
رگ گردنی نشدم،  اما راستش می ترسم، بین جماعتی که یه سری چیز اساسی کم دارن احساس ناامنی می کنم، این جماعت همون چیزهای اساسی رو کم دارن.  مهم نیست که با کی مخالفن و با کی موافقن مهم اینه که حتی لازم نمی بینن که ظاهر رفتارشون رنگ و لعاب انصاف داشته باشه، مثل لشکر  کرگدن های کارتون رابین هود همه چی رو زیر پا میذارن. وحشتناکن
فکر کنم درک میکنم چی میگی اما مراقبم عزیزم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی