سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

خواب‌پران

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۸ ق.ظ

صبح با آقای پدر بر سر تمام شدن یا نشدن شمارش آرا اختلاف نظر داشتیم. بالاخره تصیمیم گرفتیم برای نماز صبح به مسجد برویم و حق با من بود. طبق گزارش خادم مسجد از پشت نرده‌ها، تا آن زمان یک ششم آرای شوراها را شمارش کرده بودند. گفت از صبح دیروز تا حالا چشم روی هم نگذاشته‌اند (شاید اگر ملت وظیفه‌شناس مثل ایکس دنبال حوزه‌های ‌خلوت‌تر برای رای دادن می‌گشتند دست کم سختی کار تقسیم می‌شد و با ایجاد صف‌های خیلی دراز باعث طولانی‌ شدن حبس این جماعت رای‌شمار در قرنطینه نمی‌شدند). از مسوولین حوزه چند نفرشان برای وضو گرفتن به حیاط مسجد آمده بودند. قیافه‌های خواب‌آلودشان را که دیدم دلم می‌خواست بگویم که یک راه خوب برای خلاصی از این خواب‌آلودگی استفاده از منتول است.

هرچند به آنها نگفتم اینجا برای شما می‌نویسم که اگر به دلیلی امکان خوابیدن و حتی چرت زدن نداشتید و چشمهایتان باز نمی‌ماند این راه پیشنهادی من را امتحان کنید: عصاره روغنی نعنا که در بازار با نام تجاری منتول موجود است را در مواردی که احتمال دچار شدن به این نوع بی‌خوابی‌ها را می‌دهید همراه داشته باشید، چند قطره  از آن را روی پیشانی بمالید و ماساژ دهید. البته  برای کسی مثل من که بوع نعنا را زیاد دوست ندارد شاید از جهت تند بودن بویش خوشایند نباشد اما در مورد پراندن خواب معجزه می‌کند.

Try it!

۹۲/۰۳/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی