سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

خبرت هست که از خویش خبر نیست مرا؟

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۸ ق.ظ

اگر خوش شانس  باشی نامه‌هایی که دریافت می‌کنی بدون احوالپرسی شروع می‌شوند! جواب دادن به سوالهای سختی که از نظر نگارنده‌اش فقط نوعی به اصطلاح گریتینگ محسوب می‌شوند اما برای شما -از آن جهت که قصد دارید حتما راستش را بنویسید- سوال چالشی به حساب می‌آیند، واقعا سخت است. یکی از همین نامه‌هایی که خوب شروع شده بود را چندی پیش از استادم دریافت کردم با این مقدمه که «مدتی است از شما خبری ندارم، امیدوارم خوب باشید...» و من مثل یک آدم عقده‌ای که آرزو دارد به اهل عالم بگوید از خودش خبر دقیق و موثقی در دست ندارد و حالا بهانه‌ای برای این که حداقل به یک نفر این موضوع را اطلاع بدهد، پیدا کرده است، جواب داده‌ام که «خودم هم از حال این روزهایم بی‌خبرم! امیدوارم خوب باشم.»

۹۲/۰۳/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۱)

چه استادی خوبی! کم پیش می آد حتی اگه کار واجبی داشته باشن سراغ بگیرن...
پاسخ:
ایشون خوب نیست، عالیه و به معنای واقعی کلمه انسانه. اتفاقا من ندیدم کسی به اندازه من و هم استادیم با سوپروایزرش رودربایستی داشته باشه. فقط دو بار در طول این 5 سال به خودم اجازه دادم بهشون زنگ بزنم یه بارش واسه این بوده که بگم اورژانس هستم و نمی تونم سر قرار بیام! این دفعه اما گمونم استاد معظم ما خجالت کشیده بودن به همکارشون بگن خودشون هم از دانشجوی سابقشون خبر ندارن واسه همین ایمیل زده بودن که فلانی یه مدته دنبال شماست که فلان کار رو انجام بدی ظاهرا تو دانشکده گشته پیداتون نکرده! اینم از شدت حضور اجتماعی ماست که روزی دو هفته با این ابعاد رفت و آمد می کنیم اما به چشم نمیایم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی