سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

نظرسنجی

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۱ ب.ظ

سایت تبیان نمونه‌های آماری بسیار مناسبی انتخاب می‌کند و نتایج نزدیک به واقعیتی از نظرسنجی‌هایش به دست می‌آید. در واقع اگر همین فردا انتخابات برگزار شود می‌توانید مطمئن باشید نتایج نزدیک و چه بسا منطبق بر آخرین نظرسنجی تبیان است.

پی‌نوشت:

البته نتیجه این نظرسنجی درست همان زمانی که ما قصد مراجعه به آن را داشتیم از نظرها محو گردید و ما با توجه به آی کیوی خودمان تشخیص دادیم که لابد حکمتی در کار بوده است! متفکردست کم این قدری شرافت دارند که نتیجه را دستکاری نکنند و اعتبار خودشان را از این جهت زیر سوال نبرند. پس می‌شد پیش‌بینی کرد که نتایج بابت میل‌شان نیست. چشمکحالا که انتخابات به خوبی و خوشی تمام شده است، نتایج نظرسنجی‌شان را  اینجا گذاشته‌اند. می‌توانید نتایج مربوط به انتخابات دهم و یازدهم را ببینید.

۹۲/۰۳/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۱)

جالب بود..... (راستی منو با کی اشتباه گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:
شرمنده محبوبه جانم، حالا خیلی هم غریبه نبود: نیک پور عزیز خودمان:) به بزرگی خودت ببخش، کبر سن منجر به آلزایمر و هزار درد و مرض دیگه میشه، من که مادرزادی گیج بودم! نکته جالبش این بود که حتی به نظرم اومد چه ارتباطی بین دوست مشهدی ما و نیکی هست اما اعتنا نکردم! آخه از شما بعیده از سیاست و اهلش کناره گیری کنی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی