سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

مرد راه

جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۲۴ ب.ظ

روز بیست و دوم بهمن خیلی‌ها را می‌شود دید. اولین بار از نزدیک آقای جلیلی را همراه خانواده‌اش در راه‍‍پیمایی ۲۲ بهمن دیدم. لبخند و نوعی تواضع زیبا و تحسین برانگیز او را از بسیاری دیگر از آنهایی که دیده می‌شدند متمایز می‌کرد. نگاهش که می‌کردی حس می‌کردی یک مومن جلوی چشمانت است. از آنهایی که تعدادشان بسیار کم است.

من به دلایلی به این مرد قابل احترام رای نخواهم داد. دست کم با شناختی که در حال حاضر دارم، در لیست هشت کاندیدا اولین انتخابم ایشان نیست*. با وجود این سخن سخیف علی مطهری آزرده‌ خاطرم کرد. همان پیشنهاد زشت برگزاری مسابقه دو صد متر! آنقدری زشت و زننده بود این حرف که آدمیزاد از نقل کردنش هم شرم می‌کرد. امروز پاسخ مناسب و درخور حامیان جلیلی را خواندم. بخش عمده‌ای از آن حرف دل ما هم بود. خدا خیرشان دهاد.

 

بعضی‌ها دو تا پا دارند و دو تا پای دیگر هم قرض می‌کنند برای ترجیح فرار بر قرار، اما بعضی‌ها پایمردی صفت بارزشان است. یک پایشان در راه است و پای دیگرشان به مقصد رسیده است.

-------

*همه حامیان آقای جلیلی مودب نیستند. درواقع یک جماعت بی‌نزاکت و تربیت ناپذیر در میانشان هستند که از نظر ایجاد مشکلات مادی و معنوی در این مملکت نظیر ندارند. متاسفانه فعلا توان کنترل این افراد را در آقای جلیلی نمی‌بینم. شاید کمی تجربه و آگاهی نسبت به عواقب سوء نراندن این افراد از اطرافشان، باعث شود در دوره‌های بعد یکی از گزینه‌های ما باشند.

۹۲/۰۳/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۲)

ببخشید اما در مورد توصیف های اول نوشته موافق نیستم . چون ظاهر خیلی آدما از زمان اول اسلام خوب بودن که حتی پیامبر را شگفت زده میکردند (منافقون، 4)...البته نمیگم ایشون هم همینطور چون  فقط خدا می دونه فقط منظورم اینه که چیزاهایی که گفتی اصلا دلیل نمی شه.ولی من جدیدا نسبت به ظواهری خیلی مسلمان  واری که نمی دونم پشتش چیه آلرژی پیدا کردم. به هر حال می بینم برخی حامیان این آدم واقعا مشکل دارن.البته هر نوع تخریبی را هم برنمی تابم. مگه اینکه مثل جانور دیگه مشخص باشه.
پاسخ:
به آدم شناسی من شک نکن رفیق! اما در مورد حامیانش حق با توست. یکی از دلایل حذفش از گزینه های منتخب من اینه که حس می کنم به هیچ وجه توان مدیریت اطرافیان و حامیان تندروی خودش رو نداره. کلا هنوز بچه است
من کلا از این مباحث سیاسی تنها چیزی که نصیبم میشه سردرد از مشاهده تندرویهای اطرافیان و هواداراشونه.بنابراین سیاستو به اهلش (اگه اهلیتی داشته باشند)واگذار میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی