سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

حلزون

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۱۴ ب.ظ

تبلیغات این محصولات حلزون به شدت روی اعصاب من است! حرف اشتباه را وقتی یک بار می‌زنند، می‌شود تحمل کرد اما تکرار بیش از اندازه‌اش چیزی شبیه شکنجه‌های باستانی مردم چین است... . مدام تکرار می‌کند که محصولات حلزون با 50 درصد افزایش حجم، فقط 30 درصد افزایش قیمت داشته است. شما این محصول را 20 درصد ارزان‌تر تهیه می‌کنید... . من هم کم کم دارم به این یک اپسیلون سواد خودم شک می‌کنم: حجم محصولشان یک و نیم برابر شده و قیمت آن 30 درصد افزایش پیدا کرده است. یعنی قیمت جدید محصولشان تقریبا 14 درصد ارزان‌تر از قبل شده است. مانده‌ام این نتیجه مسخره را از کجا گرفته‌اند و مدام هم تکرارش می‌کنند که: «شما این محصول را ۲۰ درصد ارزان‌تر از قبل تهیه می‌کنید»!

کلا تبلیغ مسخره‌ای است. یک خانمی صحبت می‌کند که صدایش پیر است و پوست صورتش صاف است. ظاهرا منظورشان این است که این خانم مسن با محصول ما جوان شده‌اند. یک آقایی هم موی سفید و پوست صاف دارد و گویا خواسته‌اند بگویند که این جناب هم توسط حلزون پوستش جوان شده است. من اما وقتی این تبلیغ را می‌بینم فقط یک نتیجه می‌گیرم: اگر پوست صورت هم بسیار صاف و جوان بشود باز هم نشانه‌های دیگری وجود دارند که سن و سال را نشان می‌دهد... .

مو را که از قدیم (لااقل قبل از تولد کرم حلزون و لیزر و ...) رنگ می‌زدند،  گیرم صدای پیرها را هم جوان کنند،‌ اصلا هزار و یک نوع ظاهرسازی کنند برای جوان نشان دادن آدمی که آن واعظ شیب بر بناگوش می‌توانست گاهی توجه‌اش را به محدودیت زمان جلب کند، اگر آدمیزاد خودش فراموش نکند پیر شده است،‌ خطر چندانی ندارد. مصیبت آنجاست که خیلی وقتها آدم‌ها خودشان دروغ‌هایشان را باور می‌کنند!

۹۲/۰۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی