سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

بی‌حیایی

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۴۸ ب.ظ

شاید یک دلیلش این باشد که به یاد آورده‌ام تو خیلی وقت‌ها آبرویی که خودم اصراری بر حفظ آن نداشته‌ام را پروردگارانه حفظ کرده‌ای....

۹۲/۰۲/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۱)

یادش بخیر...ی بار ی سوال آمارو منو دوست عزیز مشهدی ام یکسان حل کرده بودیم و دکتر ر ، استاد آمار برایمان نوشته بود برگه هامان کپی همدیگه است
پاسخ:
همین استاد محترم آمارمون یه بار که من به شدت بینی ام شبیه ناودون شده بود و دنبال دستمال کاغذی می گشتم بهم مشکوک شد و بلندم کرد برد در قسمت آقایون نشوند! منم بهم به شدت برخورد و هنوز چیزی ننوشته بلند شدم اومدم بیرون که فضای امنیتی ایجاد نکنم! نتیجه این شد که نمره میان ترمم تقسیم بر دو شد و آماری که همه ازش بیست می گرفتن رو فقط پاس کردم. لابد پیش خودش هم مفتخر بوده که موفق به کشف من و تو شده:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی