سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

گیمر گنده

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۴۳ ق.ظ

گاهی دلم می خواهد چهار تا حرف سزا (این متضاد ناسزاست) بزنم ولی سکوت می کنم. شاید می ترسم که طرف یک جوابی متناسب با شعور خودش بدهد و من از عهده هضمش برنیایم. حالا اگر هم علتش دقیقا این ترس نباشد لابد یک نوع دیگر از ترس است! امروز یکی از آن وقت ها بود. به عنوان ارباب رجوع رفته بودم به دفتر مسوول نه چندان محترمی که هیکلش هم به درشتی صدایش بود وقتی که پشت تلفن داد می زد سرم شلوغ است و نمی توانم جواب بدهم. رفتم توی اتاقش و مرد گنده خجالت نمی کشید در ساعت اداری مشغول بازی کامپیوتری بود در حالی که بنده منتظر مانده بودم افتخار بدهد و چشمش را از روی مانیتور بردارد و ظاهرا انتظار داشت عذرخواهی کنم که تمرکزش را بهم زده ام!

۹۱/۰۶/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۱)

دفعه بعد که گذرت اونطرفها افتاد چندتا بازی به روز با خودت ببر و ببین که چطور تحویلت میگیرن
پاسخ:
می خوام صد سال تحویلم نگیره مرد نادان اونی که باید با خودم ببرم احتمالا اسلحه گرم هستش نه بازی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی