سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

بعد از اتمام اجلاس تهران

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۱، ۰۹:۳۸ ب.ظ

برای دشمنان ملت ایران:

یک وقت مساله پیچیده است و ممکن است کسی نتواند درست بازنده و برنده را تشخیص بدهد اما اینجا خوشبختانه صورت مساله بسیار واضح است. نه فقط همه اهالی سیاست که حتی ایکس کوچک هم می دانست بان کی مون اگر ایران بیاید چه حرفی می زند و حرف مرسی در مورد مصر چه خواهد بود. این بندگان خدا خودشان هم هیچ نوع ظاهر سازی قبل از آمدنشان نکرده بودند که درجه ای از ابهام ایجاد شود. خلاصه این که حرفشان کاملا مشخص بود. با علم به این موضوع ما دعوتشان کردیم و نگفتیم که اگر این حرفها را بزنند به ضرر ایران می شود. برآیند ما این بود که از این آمدن منتفع خواهیم شد. شما هم علی رغم دانستن این که چه خواهند گفت پیشنهاد دادید(مستقیم یا با واسطه) که در اجلاس تهران شرکت نکنند. معنایش این است که از نظر شما هم اصل آمدن آنها به نفع ایران بود و اگرچه بعضی حرفهایشان به مذاق شما خوش می آمد نمی خواستید سخنان نابشان را در تهران بیان کنند. اگر روی حساب اعتماد به نفس بالایتان طوری که عالم از طریق رسانه های خودتان خبردار شود مدام به بعضی ها گوشزد نمی کردید که نباید در اجلاس تهران شرکت کنند اقلا فضاحت شکستتان کمتر می شد. به هر صورت متشکریم! ما بخشی از این پیروزی دیپلماتیک ارزشمندمان را مدیون شما هستیم. این که خودتان را برنده بازی قلمداد می کنید هم محض خنده خوب است.

***

حضرت آیت الله خامنه ای: دشمنان ملت ایران با حماقت خود این اجلاس را به یک جنگ دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران تبدیل کردند که نتیجه آن شکست مفتضحانه آنان بود.

۹۱/۰۶/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی