سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

جلو افتادگی

پنجشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۵۳ ب.ظ

1.مسلمان کار درستی است، به تشخیص ایکس! الآن عضو خبرگان رهبری است. خاطره می‌گفت از دوران جوانی‌اش. زمانی که دار و دسته مسعود رجوی از اسلامشان ایراد می‌گرفتند و آنها از خودشان پرسیده بودند که نکند لازمه مسلمان بودن شبیه شدن به این جماعت آتشین است...در نهایت از امام تبعیت کرده بودند. گمان نمی‌کنم امروز از اینکه تبعیت از رجوی را به دلیل تصور مسلمان‌تر بودنش ترجیح نداده بودند پشیمان باشد.

2.البته تا جایی که محدود به سوال باشد نمی‌شود ایراد گرفت. نمی‌شود حتی نتیجه گرفت جلو افتاده‌اند. سوال بود دیگر:

سوال ما چگونگی جمع سیره و فرمایشات حضرت امیر در مواردی مثل عهدنامه ی مالک اشتر و به ویژه نامه به حاکم اهواز در مورد برخورد علنی و معرفی  کسانی که اتهام آن ها در زمینه مفاسد اقتصادی کلان اثبات شده است با نظر جنابعالی در مورد عدم اعلام نام مفسدین در دانشگاه شهید بهشتی و دیدار با مسئولین قوه قضائیه است.

3. خاطره‌ای از یکی از محافظان رهبر در آفتاب مهر خواندم. خوشبختانه یکی دیگر اینجا قرارش داده و لازم نیست خودم زحمت تایپ کردنش را بکشم. یک ایراد هم دارد که دوست دارم خودم قبل از اینکه کسی متذکر بشود یادآوری‌اش کنم. تا جایی که من می دانم هواپیمای F14  دو موتور دارد. البته اصل مطلب ربطی به مشخصات فلان هواپیما ندارد. یک بخش مهمش را کپی می کنم و می چسبانم اینجا که جلوی چشم خودم باشد:

صبح روز کریسمس یعنی عید پاک ارامنه، آقا فرمودند خانه چند ارمنی و عاشوری اگر برویم خوب است...ما فهمیدیم نام این شهید بزرگوار، شهید «مانوکیان» است، به اندازه شهیدان «بابایی»، «اردستانی» و «دوران» پرواز عملیاتی جنگی داشته است...این‌ها رفتند چایی، آب‌میوه و شیرینی آوردند. خود میوه را هم آوردند...آقا در خانه ارامنه آب، چایی، شربت، شیرینی و میوه‌شان را خورد. بعضی از دوست‌های ما نخوردند. کاتولیک‌تر از پاپ هم داریم دیگر. رهبر نظام رفته خورده، پاسدار، من نوعی، نخوردم. حزب‌اللهی‌تر از آقا هستم دیگر. با آن‌ها خداحافظی کردیم و به‌سمت دفتر به‌راه افتادیم. وقتی رسیدیم آقا فرمودند: این بچه‌ها را بگویید بیایند. آمدند. گفتند: این کار احمقانه چه بود که شما کردید؟ ما مهمان این خانواده بودیم. وقتی خانه‌شان رفتیم چرا غذایشان را نخوردید؟ این اهانت به این‌ها محسوب می‌شود. نمی‌خواستید داخل نمی‌آمدید.

پی نوشت: ایکس در مورد آن آقای رئیس محافظ ها هم تشخیص جلوافتادگی می دهدعینک. رهبر خودشان هم به همراهانشان نفرموده بودند چرا نخواستید از غذای آنها بخورید و وقتی به از نظر من پاک است شما هم باید آن را پاک بدانید. به هر حال در طهارت اهل کتاب بین فقها اختلاف نظر وجود دارد و محافظ رهبر لزوما مقلد ایشان نیست. توبیخی که کرده بودند از این جهت بوده است که اگر می خواستید  چیزی نخورید  لازم بود خودتان تشخیص بدهید که نباید به عنوان مهمان ناخوانده داخل منزلشان شوید تا توهین به صاحبخانه نشود.

۹۰/۰۵/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی