سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

خدا نگهدار

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۸۶، ۱۱:۵۳ ق.ظ

می‌دانم اگر بعد از این بنویسم، چطور چیزی از آب درمی‌آید. همین دانستن است که باعث می‌شود دیگر دلیلی برای نوشتن نداشته باشم. در عوض یک لیست بلند از دلایلم برای ننوشتن دارم. ترجیحا تلفن‌ها و ایمیل‌هایم را هم جواب نمی‌دهم. معنایش این نیست که ارزش دوستان انگشت‌شمارم را نمی‌دانم. فقط فکر می‌کنم این طور برای خودم و آنها بهتر است.

۸۶/۰۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۹)

yani mikhay dige nanevisi dooste aziz o ghadimi ? :(har chand ke man hagh nadaram ezhare nazari konam, chon kheili hozooram inja kamrang boode :) , vali hamin kamesh ham mitoone dalil beshe ke ma talabkar beshim ke pas sahme ma chi mishe , na? ;)
۳۰ فروردين ۸۶ ، ۰۰:۰۹ مامان امیر مهدی
دوست خوبم برای چی ؟رفتی توی غار تنهایی
ایکس محبوب ما چرا؟ این پستت خیلی غمناک و غمبار بود! خوبی؟ حالا اگر ما خوانندگان مخالفت کنیم چی؟ میشه به خواسته ما توجه کنی و این کار رو نکنی؟ لطفا! امیدوارم شاد باشی. دلم برات تنگ شد. خیلی خیلی!!
بعضی وقتها آدم به خاطر دل خیلی ها باید الکی حالش خوب باشه !آخه مگه ما چقدر زنده ایم! البته مطمونم دنیا به کامت خیلی تنگ شده ولی......
سلام. کجا رفتی؟ اینترنت هم نمی‌ایی؟ واقعا نگران شدم. جسارتا عرض کنم: با ما به از آن باش که با خلق جهانی. ما یعنی خوانندگان اینجا. شاد و یربلند و لامت باشی. منتظر بازگشتتان هستیم
۲۱ ارديبهشت ۸۶ ، ۰۰:۵۴ مامان امیر مهدی
راستی راستی خبری نیست ازت حالت خوبه
۲۵ ارديبهشت ۸۶ ، ۰۵:۱۶ یک آدم معمولی
ایکس نازنین: خودت می بینی که همه ی خوانندگان خوبت بازگشتنت را می خواهند: به زبانی می گوییم که : تو به خود نامدی اینجا که به خود باز روی. بالاخره خوانندگان وفادار این دفتر نیز حقی بر گردن آن دارند. اینجا نقطه ی امید مامان امیر مهدی بوده تا کوتاه و تکان دهنده بنویسی. اینجا برای شیث جایی بوده تا حرف های عمیق و دلچسب بیابد. اینجا برای آن شماره های ناشناس 048 و غیره محل تجدید خاطرات سری بوده و الی آخر. خوب و خیر نیست این همه درخواست و خواستن را نادیده بگیری. همه می دانند ایکس خوب تر از آن است که چنین یارانش را تنها بگذارد. لطفا باز گرد. من هم به نوبه ی خود خواهش می کنم برگرد و سرود مجلس جمشید را باز هم بگو. از ایکس کوچک هم خواهش می کنم از طرف همه ی ما چنین درخواستی را مطرح کند. در انتظاریم.
۱۹ خرداد ۸۶ ، ۰۸:۱۸ دوستدار ایکس
ایکس عزیز کلی شوکه شدم وقتی بعد از مدتهاآمدم تا یادداشتهای دوست داشتنیت را بخونم عنوان خدانگهدار رو دیدم(میدونی که خیلی اینترنتی نیستم).به احساست احترام میذارم اما با کمال خودخواهی امیدوارم شاهد سلام مجددت باشم.
همونطور که من نوشتن تو اون یکی وبلاگم رو برای خودم حروم کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی