سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

بخشی از دعاى امام رضا علیه السلام

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۸۵، ۰۹:۲۳ ب.ظ
 بارالها!

تو اطمینان من در هر اندوهى،

و امید من در هر سختى،

و در هر امرى که بر من وارد شود، توشه‌ام تواى،

چه بسیار گرفتاری‌ها که ...

قلب‌ها در آن ناتوان،

و چاره‌اندیشى در آن بى‌فایده،

و کارها در آن بى اثر،

و دوران و نزدیکان و دوستان در آن درمانده،

و دشمن در آن شاد مى‌گردد،

آن گرفتارى را با تو در میان گذارده،

و شکایت آن را نزد تو آوردم،

در حالى که در آن تنها امیدم به تو است و نه جز تو،

و تو گشایش عطا فرمودى؛

و آن را برطرف ساختى و مرا کفایت کردى .  

 

منبع:سایت امام رضا علیه السلام

۸۵/۱۲/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۳)

۰۱ فروردين ۸۶ ، ۰۲:۱۷ مامان امیر مهدی
دوست خوب و عزیزم عیدت مبارک
ایکس عزیز و محبوب سلام. یال نو مبارک. سالی پر از شادی و هر چه خیر و خوبی هست برایت آرزو می کنم. کمی نگرانت شدم. کمی ظاهر باش عزیز جان. دلتنگتان هستیم. شاد و سلامت باشی
یال= سال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی