سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

یه جوجه گنجشک بود، نه چهل تا کلاغ!

شنبه, ۲ دی ۱۳۸۵، ۰۸:۴۴ ب.ظ

بیمارستان اون نزدیکی‌ها نبود. ساختمان مسکونی هم نبود. تابلوی بوق زدن ممنوع  و لطفا هیس هم نداشت. در یه چنین جای خلوتی اگه یه ماشین خوش‌ رنگ و مدل پارک شده باشه و جلوی چشم شما یه گربه‌ی چاق بپره روی اون ماشین ولی هیچ صدایی از ماشین درنیاد چیکار می‌کنین؟ خیلی باعث تعجبه که چنین ماشینی دزدگیر نداشته باشه و من قبل از این که اونقدر متعجب بشم، می‌بایست به اندازه کافی مطمئن بشم. شما برای اینکه مطمئن بشین یه ماشین دزدگیر نداره چیکار می‌کنین؟ خب، منم همین کار رو کردم!

هی من این توضیحات رو تکرار می‌کردم برای دکتر که بدونه خیلی هم عجیب نبود این کاری که کردم و نهایتا کنجکاوانه بود ولی با چشمهای گرد شده منو نگاه می‌کرد و می‌خندید و می‌گفت باورم نمیشه. حالا هم یه طوری این تحقیق ما رو گزارش کرده برای غریبه‌ها که شنونده‌ها خیال کردن بچگی‌مون زنگ خونه مردم رو می‌زدیم و در می‌رفتیم. از نظر خودم که حداکثر اشتباهم چیزی در حد تخمین اشتباه وزن گربه بود. چون ضربه‌ای که من به ماشین زدم چندان هم محکم نبود.

نتیجه: بعضی از گربه‌های پشمالو به نظر چاق می‌آیند درحالی که وزنشان زیاد نیست.

۸۵/۱۰/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۶)

۰۴ دی ۸۵ ، ۰۷:۰۱ مامان امیر مهدی
از دست تو ایکسبرای بازی دعوتت کردم شاید هویت ایکس معلوم شود
این برای بازی شب یلدا بود رفیق؟ من هم تعجب کردم. دکتر که جای خود دارند! همیشه شاد باشی
ایکس جون از طرف من هم دعوت شدی.
۰۶ دی ۸۵ ، ۲۳:۵۲ آدم معمولی
چه عجب روی زمین آمدی رفیق. چه خوب از دزدگیر ماشین و مدل و رنگش می‌گی نه از فرشتگان عوالم چند گانه.و تعجبی نیست که همه طالب بازی یلدا از جانب ایکس باشند. کاش هر چه دلم می‌خواست را می‌توانستم بنویسم.
مامان امیر مهدی!‌ معادله یک مجهولی که حل کردن نداره. البته قبول دارم با وجود ا‌ین همه معلوم، وقتی دستگاه سازگار نیست...//شیث عزیزم، یادم باشه یه دفعه که اعتراف کردی بیام بنویسم بهت نمیاد و تعجب کردم که جبران این آبروداری دوستانه رو کرده باشم:)// اهل تقلب نیستم نیمه‌شب جونم، ولی میشه این یه دفعه رو خودت پنج‌تا از ویژگی‌های ایکس رو با پنج تا اسم وبلاگ برام بنویسی که این‌ طور مفتضح از بازی خارج نشم؟ ؛) // آدم معمولی! من از اون موقعی که اومدم این دنیا روی زمین بوده‌ام. برای اون وقتی که میرم زیرزمین دعا کنین، لطفا.
۱۶ دی ۸۵ ، ۰۱:۴۵ آدم معمولی
مختاری و اصلا هم ناراحت نشدم به همان دلیل هایی که گفتی. ارادت. ولی اینجوری حسابی همه را کنجکاو کرده ای!! با مزه است!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی