سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

انتخاباتی

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۸۵، ۰۴:۰۷ ق.ظ

اولین بار در تبلیغات صدا و سیمایی انتخابات خبرگان ایشان را دیدم. یعنی که شناختم عمیق نیست! با وجود این اگر کسی به حس تیزهوش شناسی بنده معتقد است و قصد دارد در تهران به نامزدهای خبرگان رهبری رای بدهد و هنوز جای خالی برای انتخاب‌هایش وجود دارد و ... پیشنهاد می‌کنم به دکتر هادوی که یکی از افراد این لیست است، به عنوان یک گزینه‌ی جدی فکر کند.

۸۵/۰۹/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۸)

من قبلا انتظار داشتم که ایشان کاندید شوند.ایشان بسیار تیزهوش هستند و در رشته خود صاحب نظر متبحری هستند.اگر کسی به کیهان فرهنگی که چند سال پیش با ایشان مصاحبهکرده بود مراجعه کند با مهارت های ایشان تا حد نسبتا خوبی آشنا خواهد شد.
۲۰ آذر ۸۵ ، ۰۲:۱۴ آدم معمولی
معتقد جمع می‌کنی یا برای او تبلیغ می‌کنی
خیلی سخت است که چنین افراد نخبه ای را از بین این همه صاحب نظر و اندیشمند شناسایی کرد... چراکه به نظر یک فرد عادی همه این افراد در یک سطح قرار دارند ولی در واقع اینطور نیست.استاد مهدی هادوی تهرانی نمونه بارز یک رهبر دینی است. به نظر من شما، هم از دقت خوبی برخورداری و هم قدرت تشخیص بسیار بالایی داری. موفق باشید.
۲۱ آذر ۸۵ ، ۰۶:۱۸ یک موجود خدا
جناب معمولی هر کس این اختیار را دارد که نظر خود را بگوید.البته شما هم نظر دادید.با توجه به نوشته هایتان به نظر میرسد خیلی هم معمولی فکر نمی کنید.
۲۱ آذر ۸۵ ، ۲۳:۲۲ آدم معمولی
ای موجود ایکس دوست عزیز!نظر معمولی ۱: ایکس چند برابر همه‌ی ماها روی هم بلد است از خودش دفاع کند.نظر معمولی ۲: کسی که عمومی می‌نویسد عمومی هم مخاطب قرار خواهد گرفت.نظر معمولی ۳: خوب من هم نظرم را گفته‌ام.نظر معمولی ۴: ممنونم که علنا حقم را به رسمیت شناخته‌اید.نظر معمولی ۵: آهااااای ایییییییییکس کجایییییییی؟!
۲۱ آذر ۸۵ ، ۲۳:۲۵ آدم معمولی
ضمنا دقت کنیم که ایکس با مخفی کردن خودش چه سازمان اطلاعاتی اینجا راه انداخته است: آدم معمولی، یه دوست،  یک موجود خدا،‌ ۰۴۸.
۰۴۸ جان، من قبلا به هزار دلیل متاسف بودم که تهران نیستی و حالا به هزار و یک دلیل متاسفم آن آخری از دست دادن یک رای دلچسب است.جناب معمولی، به قول حافظ: شکوه و تاج *سلطانی* که بیم جان در او درج است.....کلاهی دلکش است اما به ترک سر نمی‌ارزد(نوشته شد توسط ایکس محافظه‌کار) گذشته از این‌ها، کدامش ایراد دارد؟دوست عزیز، در این مورد خاص خودم فکر می‌کنم شانس آوردم که ایشان را کشف کردم. خدا همیشه ار این شانس‌ها به ما بده!آی گفتی مو‌جود خدا! (اگر درست تشخیص داده باشم باید از دمای فعلی هوای تورنتو خبر داشته باشی) این دوست خوب من هرچه باشد معمولی نیست.
سلام دو ست من! قربانت. من خوبم. مقاله رو هم فعلا کاری روش نمی کنم اگر چه کار دیگری هم در این چند روزه نکرده ام البته کار خاص علمی و اینا. ناهار و شام و صبحانه و عصرانه رو هم هر جور بفرمایید در خدمتیم. فقط شما افتخار زیارتتون رو نصیب ما بفرمایید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی