سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

اسطوره‌های زیبایی

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۸۵، ۰۱:۵۵ ق.ظ
۸۵/۰۸/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۶)

۱۵ آبان ۸۵ ، ۰۱:۲۴ مامان امیر مهدی
منم عاشق اسبم البته سوارش نه دیدنش یکی از ارزوهام بوده همیشه البته ازرو بر جوانان عیب نیست
من هی شصتاد دفعه کامنت گذاشتم واسه این پستای آخر ثبت نشدنالان امتحان می کنم شاید یه فرجی شده باشه
منم اسب ها رو دوست دارم ولی تا حالا به رفتن به نمایشگاهش و اینا فکر نکرده بودم.به چه چیزایی فکر میکنی؟!!!
از من بپرسی ایکس جون علتش همون سال اسب به دنیا اومدنته. من هم عاشق اسبم. مخصوصا اسبهای دشت که میخرامند و گاهی هم میتازند.
salam be Xe kheili azizi ke har chand vaght yek bar dele maro ba neveshtehash milarzoone ( ghasdam tarof nistaa )baadesham be in nimshab khanoom begin pas ma chi ke sale asb be donya naiooamdim :)
علیکم الســـــــــــــــــــــــــلام و رحمة الله! نیمه شب عزیزم، من از طالع‌بینی مخصوصا نوع چینی اش چیز زیادی نمی دونم ولی بدم نمیاد یه دلیل(!) برای این علاقه‌ی افراطی پیدا کنم! //رفیق کقباسچی، شما هنوز به این نتیجه نرسیدین که نباید از نیمه شب خانوم با اون پارتی‌های معتبرشون زیاد سوال کرد؟! به هر صورت مطمئنم که منظورش این نبود که به تعداد متولدین سالهای موش و مار و خوک، بین فرزندان آدم، علاقمند به موش و مار و خوک پیدا میشه.(فرمودین اینجا هم جواب قبوله دیگه، نه؟)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی