سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

Unknown

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۸۵، ۰۵:۲۸ ق.ظ

من از این دنیای دون می‌گریزم،

از اختلافات، از خودنمایی‌ها، غرورها، خودخواهی‌ها،

سفسطه‌ها، مغلطه‌ها، دروغ‌ها و تهمت‌ها خسته شده‌ام.

احساس می‌کنم که این جهان جای من نیست.

آنچه دیگران را خوشحال می‌کند، مرا سودی نمی‌رساند.

«مصطفی چمران»

و امروز، سالروز فرار بزرگ اوست. روز رقص زیبایش در برابر مرگ...

جمعه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۵

من و افسانه بودیم و قبر سیمانی چمران که به جای آن سبز یکدست سالهای قبل، کسی به رنگ پرچم آنرا رنگ کرده بود. افسانه طبق عادت، دوربین به دست، می‌خواست لحظاتمان را ثبت کند. من هر طور حساب کردم با عکس قبرش هم توی یک کادر جا نمی‌شدم؛ بزرگ بود؛ هیچ به چشم نمی‌آمدم. دوتایی پشت دوربین ایستادیم.

۸۵/۰۳/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۲)

کارت درسته.همین  رو می تونم بگم
کاش کارم درست بود...کاش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی