سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

خبر خوب

چهارشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۸۴، ۰۸:۳۱ ب.ظ

کار خاصی نمی‌کنم. نمی‌توانم بخواهم و این از نظر خودم اوج نتوانستن است. دلم یک جای خلوت پر از تنهایی می‌خواهد که بدانم بیرونش همه آنهایی که دوستشان دارم، از جهات خاصی که برایم مهم است، خوبند. موضوع فقدان حس نوشتن و این حرفها نیست. بدبختانه یا خوشبختانه هیچ وقت حس نوشتن نداشته‌ام. به جای آن یک علاقه افراطی به سکوت کتبی و شفاهی داشته‌ام، تقریبا همیشه. با وجود این، هم حرف زده‌ام و هم دست و پا شکسته چیزهایی نوشته‌ام و اغلب تنها حسی که داشته‌ام پرداختن سهمی از رابطه دوستانه‌ام با دوستان ارزشمندم بوده است. برای کسی که ارتباطات تلفنی و ایمیلی‌اش به صفر میل می‌کند-که مبادا احوالش را بپرسند و او در جواب دادن به احوالپرسی‌ها زیاده‌روی کند یا غفلتا چیزی بنویسد یا بگوید که باعث پشیمانی‌اش شود- وبلاگ نوشتن یک راهکار حفظ ارتباط(!) است. حالا می‌خواهم یک مدتی بروم پی بیکاری خودم و طبق معمول اجازه نمی‌گیرم.  

شاد باشید و سربلند

۸۴/۱۲/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۷)

...
۱۲ اسفند ۸۴ ، ۰۴:۴۷ مامان امیرمهدی
فکرکنم یک ویروسی امده که وبلاگ نویسان دارن می گیرن چون این سومین وبلاگی که امروز دیده ام که نویسنده اش می خواهد یه مدت برود توی غار تنهایی.منتظر باز گشتت  می مانم
چه خبر خوبی !
امیدوارم تنهایی پر ثمری داشته باشی. اگر برگردی خوشحال می شم(شیم).
هر سه ماه یک بار وبلاگت را می خوانم. کمی گریه می کنم کمی میخندم. کمی هم بچه های شرکت میخندند( البته به من). امیدوارم ادامه داشته باشد.
اصلا هم خبر خوبی نبود
خبر بدی بود. میشه تجدید نظر بکنید استاد؟ سلامت رو هم رسوندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی