سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

Unknown

چهارشنبه, ۳ اسفند ۱۳۸۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

 

 

 انَّ الحسین (ع) قال: یُظهِرُ اللهُ قَائِمنَا فَیَنْتَقِمُ مِنَ الظّالِمینَ

کاش می‌توانستم خودم را هم مثل این نوشته یک جایی پنهان کنم. آمارمان البته چشمگیر است ولی ... چند کرور مسلمان که حتی سیصد و سیزده‌تایشان به درد نمی‌خورند. امت بی‌خاصیتی که خدا نصیب هیچ امامی نکند  

۸۴/۱۲/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۳)

۰۴ اسفند ۸۴ ، ۰۰:۵۷ مامان امیر مهدی
چرا هیچی نمی اید فقط یه صفحه سیاهه
خب شاید هم واقعا سخته امت این امام شدن!!!
حالا ما رو سر کار می ذاری؟؟؟؟ من فکر کرده بودم اون سفید وسط سیاه امید به ظهور و از این حرفاس! منم کلی این چند روزه خواستم واست کامنت بذارم نشده. امروز بالاخره توفیق دست داد. کارت درسته! هی من بگم هی بگو ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی