سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

به امید روزی که او بازگردد

شنبه, ۳ دی ۱۳۸۴، ۱۱:۳۲ ب.ظ

و همانطور که او [عیسی] بر فراز کوه زیتون نشست، حواریون به سوی او آمدند و گفتند: «به ما بگو نشانه‌های آمدن تو و پایان دنیا چه خواهد بود؟»

...و خواهند دید که در میان ابرهای آسمان، با قدرت و شکوهی خیره کننده می‌‌آید و او برگزیدگان خود را گرد هم خواهد آورد.

«متی ۲۴»

***

از رسول مکرم اسلام(ص) روایت شده است: عیسی(ع)‌ در گردنه‌ای به نام «افیق» در سرزمین مقدس فرود می‌آید ،‌وارد بیت المقدس می‌شود در حالی که مردم برای نماز صبح صف کشیده باشند، پس امام (حضرت مهدی(عج)) عقب می‌رود،  ولی عیسی(ع)‌ او را جلو می‌اندازد و خود به او اقتداء کرده پشت سرش طبق شریعت محمدی(ص) نماز می‌خواند.

۸۴/۱۰/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۷)

خیلی قشنگ بود. حظ کردم. با حال!!!!آدرس رو عمدی ننوشتم. شک نکنی. خودم بودم دوست من
سلام
این قدر دوست دارم این موضوعات رو میگی
۰۵ دی ۸۴ ، ۰۷:۲۵ نیما امین
در برخی روایات از پیوستن حضرت علی و حضرت فاطمه به این جمع نیز سخن گفته شده است .
فکر کردم اینجوری که ما خودمان را با شماره معرفی می کنیم ممکن است دیگران فکر کنند ما دورانی هم سلولی بوده ایم
من راحتم؛ دوستان شما مرا نمی شناسند(آنهایی که با کدها غریبند). اما ممکن است تصور کنند شما سابقه دار هستید./مابیشتر
سلام عزیز با کمالات. اینطوری کیفش بیشتره! حالا اگه خواستی فکر نکنن هم سلولی بودیم کد ملی بنویس که خودشونم داشته باشن. هر چند غریبه هایی که من میشناسم(!) اصلا فکر نمی کنن ما هم سلولی بوده ایم ولی ممکنه فکر کنن ایکس زندان بانه و شما همکاراش هستین. حسن ظنه دیگه. چه میشه کرد؟ به هرحال خوشبختانه دیگران زیاد اینجا نمیان. گمونم از این جهات به اندازه کافی امن هست. راحــــــــــت باش. ضمنا خوشحالم که مجازا می‌بینمتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی