سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

نصیحت گوش کن جانا

شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۸۴، ۱۱:۳۳ ب.ظ

استغفرالله! شیث جان این‌ها چیست که برای ما فرستاده‌ای؟ برای ندادن یک شام که آدم اینقدر حساب و کتاب نمی‌کند. به کس دیگری این چیزهای بد را نشان نده. من در جهت ارشاد تو و با توجه به علاقمندی جنابعالی به محاسبات پیشرفته از قول پرفسور رجایی (همان علی رجایی سابق) که حساب و کتابشان از ما بهتر است، شما را توصیه به خواندن کتاب زن در آیینه جلال و جمال آیت‌الله جوادی آملی می‌کنم. سالها پیش در یک برنامه زنده تلوزیونی (به گمانم طعم آفتاب) از ایشان شنیدم که این کتاب را در بخش کتابهای فارسی کتابخانه دانشگاه پرینستون یافته‌اند و توفیق خواندنش را پیدا کرده‌اند. یافتنش در ایران سخت نیست!  

۸۴/۰۹/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۶)

سلااااااااااااام.من اومدم. از کمی آزادی چه خبر؟ چرا به روز نیست. دوست داشتی سری بزن.
راستی خودم اول...هوراااااااا
سلامیه سری به کتابی که معرفی کرده بودی زدم : سر این که ائمه پسر مسالت مى‏کردند، این بود که مى‏خواستند جانشین وامام بعدى آنها، محفوظ بماند وامامت‏یعنى رهبرى، پشتوانه‏اش ولایت است و ولایت اختصاصى به مرد، ندارد. گرچه رسالت که کار اجرایى است مخصوص مردان است. اما در بخش ولایت که اصل، وپشتوانه است وانسان ولى الله وخداوند ولى او است هیچ تفاوتى بین زن ومرد نیست.بنابراین اگر امامان معصوم از ذات اقدس آله، پسر مسئلت مى‏کردند، براى آن بود که جاى آنها را بگیرد و رهبرى جامعه را بعد از آنها به عهده داشته باشد ورهبرى، یک کار اجرایى است که مخصوص مردان است. بالاخره چی شد؟ رهبری/ ولایت/ رسالت/پسر یا دختر؟ یکسان یا متفاوت؟  شاید همش فقط بازی با کلمات بود و اخرش برمیگرده یر نقطه اول !!!!!!!!
ببخشید باید رفرنس می دادم:همان کتاب طریق انتساب سیادتحل یک شبهه: طلب فرزند ذکور پاراگراف اخر
۲۸ آذر ۸۴ ، ۰۶:۲۳ نیما امین
چه محاسبات پیچیده ای !
سلام رفیق شفیق! ما کجا و شام کجا؟ کی میره این همه راه رو؟ این میل رو هم چند ماه پیش فرستاده بودم. خودم هم یادم نبود. تا «این ها» رو ببینم کلی فکر و خیال کردم. باشه رفیق! بی دلیل هم شام می دیم. شما فقط افتخارش رو نصیب ما بکن. با این زحمتی که شما کشیدی دیگه لازم نیست من به کسی این چیزا رو بگم!انصافا این پستت خیلی عجیب بود!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی