سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

Unknown

پنجشنبه, ۳ آذر ۱۳۸۴، ۰۲:۳۴ ق.ظ

در حاشیه حواشی بی‌وزیر ماندن وزارت نفت:

- ایکس بالاخره بعد از سه ماه تصمیم گرفت بداند اسم سرپرست وزارت نفت ایران چیست و دریافت که ایشان وزیری بوده‌اند و او خبر نداشته است! لذا تعجب ایکس از طــــــــــولانی شدن سرپرستی وزارت نفت بی‌مورد بوده است.

- بی‌اطلاعی است دیگر، چه می‌شود کرد؟ البته از بیانش زیاد شرمگین نیستم چون بنده خودم دیدم که آقای رئیس‌جمهور هم در اولین جلسه‌ای که به معرفی اعضای کابینه‌شان پرداختند وقتی نماینده‌ها مدام داد می‌زدند دو، دو ... (همان ۲،۲،...) ایشان که رئیس‌جمهور هستند معنای داد آنها را متوجه نمی‌‌شدند و از هرکس هم پرسیدند «یعنی چه؟» جوابشان را نمی‌داد. از پشت سرشان آقای حداد طوری گفت«شوخی می‌کنند. شما کاری نداشته باشید» که من واقعا فکر کردم این دو گفتن معنای خیلی بدی می‌دهد طوری که رئیس مجلس از ترجمه آن به‌شدت شرم دارد. حالا نمی‌دانم چه ایرادی داشت اگر به جای آن حرف، می‌گفتند: «۲ در اینجا یعنی مخالفیم». شاید این طوری آقای رئیس جمهور زودتر متوجه مخالفت مجلسی‌ها می‌شدند!  

پ.ن.

۱. ببینید چطور نام خانوادگی بر سرنوشت انسانها تاثیر می‌گذارد! نمی‌دانم این آقا اگر مثلا سلطانی بود کجا به سلطنت می‌رسید.

۲. به یک زبانی که طرف مقابلتان بلد نیست، سعی نکنید چیزی را به او بفهمانید.  بالا بردن صدا تنها فاکتور موثر در تفهیم مطلب به مخاطب نیست!

۳. وجدانا اگر من هم به جای مستر پرزیدنت بودم با جماعتی که ده بار از آنها می‌پرسی «دو یعنی چه؟» ولی زحمت جواب دادن به خودشان نمی‌دهند، مشورت نمی‌کردم. خودم یک وزیری برای وزارت نفتم انتخاب می‌کردم. 

پ.ت.

این خبر را بخوانید. من حق دارم به حس ششم خودم خوشبین‌تر بشوم، نه؟

۸۴/۰۹/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۴)

سلام عزیز!یه میل بهت زدم و درباره سرپریت وزارت نفت واست توضیحات دادم.فکر کنم جالب باشه اطلاعاتی که بهت دادم. البته این آقای وزیری آدم خیلی خوبیه و سالها معاون وزیر نفت بوده
یا شیث!پس سفرنامه رو کی می نویسی؟ما دلمون کوچیکه!
سلام!یه حرف رو جا انداخته بودم.میله برگشت خورده بود. شرمنده !دوباره فرستادم به یاهو
۰۶ آذر ۸۴ ، ۰۵:۲۱ نیما امین
یه زمانی هم وزیر نیرو آقای خاموشی بود !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی