سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

باید باشد که نابود شود!

شنبه, ۷ آبان ۱۳۸۴، ۰۳:۵۰ ق.ظ

بیکاری می‌تواند حتی منجر به مطالعه مقاله‌ای درباره صهیونیسم مسیحی توسط ایکس شود! این هم بخشهایی از آن:

صهیونیسم مسیحی واژه‌ای است که برای شاخه افراطی پروتستانهای آمریکایی به کار می‌رود. این گروه به خاطر حمایت از اسرائیل بدین نام مشهور شده‌اند. انتخاب بوش در سال ۲۰۰۰ به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه با حمایت کشیش پت روربرتسون رهبر ائتلاف راستگرایان مسیحی صورت گرفت.

راستگرایان محافظه‌کار از حامیان اسرائیل به شمار می‌روند، آنان معتقدند حمایت از اسرائیل بر اساس دستورات انجیل است که سرانجام آن به جنگ بزرگ «آرماگدون» و سلطنت هزار ساله مسیح منتهی می‌شود. راستگرایان مذهبی آمریکا معتقدند حضرت مسیح(ع) تمام یهودیانی را که به وی ایمان نیاورند، خواهند کشت.

*خلاصه چیزی که دستگیرم شد این بود که اصرار دارند دولت اسرائیل با شرایطی که در پیشگوییها آمده برپا شود تا بعد نابود شود(درواقع یهودیانش کشته یا مسیحی شوند) و بعد از آن مسیح به سلطنت برسد.این که آنها منتظرند اسرائیل نابود شود برایم جدید بود. ظاهرا تنها فرقشان با مثلا آقای احمدی‌نژاد این است که معتقدند اول باید اسرائیل درست و حسابی تشکیل شود، بعد نابود شود. البته صهیونیستها به پیشگوییهای مذکور اعتقادی ندارند و از این علاقه به حمایت از دولتشان، نهایت استفاده را می‌کنند. 

۸۴/۰۸/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۱)

عجب!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی