سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

شباهتهایی شاید از نوع ژنتیکی!

شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۸۴، ۰۲:۳۳ ق.ظ

با خودم فکر می کردم احتمالا از طرف مادری جدم به حضرت موسی (ع) می رسد! مدرک ندارم ولی دلایل این حدس عبارتند از:

- در گفتار کمی مشکلات دارم.(توضیح:اگر قرار بود بروم سراغ فرعون، نمی توانستم اسمش را درست بگویم و یکی از این دو عبارت را می گفتم «ای فعون! آدم شو.»  یا «ای فقعون! آدم شو».)

- از ایرادهای بنی اسرائیلی به شدت بدم می آید.

- وقتی عصبانی بشوم دیگر به اهمیت خیلی چیزها فکر نمی کنم (جد احتمالی من هم وقتی عصبانی شدند، الواح را بر زمین انداختند)

- زیاد و تقریبا همیشه می ترسم.

-هوای دوستانم را دارم و حتی ممکن است به خاطر دوستی یک مشت فنی به دشمنش بزنم و نتیجه قابل پیش بینی نیست. گاهی وقتها ممکن است زیاده روی کنم طوری که به پشیمانی خودم بیانجامد.

البته دلایلم به همین ها ختم نمی شود...

همه این ها بهانه بود که بنویسم حضرت موسی (ع) را دوست دارم حتی اگر جد ور  جد من نباشند!

۸۴/۰۶/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۳)

چه جالب من هم حسی مشابه دارم! پس من و شما همن احتمالا فامیلیم!
ولی کسی نمیگوید که دیگران هم میتوانند خطاهایی مثل موسی بکنند و باز هم اینقدر محترم باشند . عجیب نیست ؟
نه، دوست جان! فکر می کنم در مورد خیلی از مسائل این دنیا قاعده کلی وجود ندارد که با در نظر گرفتن آن بعضی چیزها عجیب باشد. در مورد اینکه موسی هرچند به معنای واقعی کلمه لوس، ترسو و ... ، عزیز و واجب الاحترام می باشد، قسمت مهم قضیه آن عبارت «و اصتنعتک لنفسی» است. من البته فکر می کنم از ما هم دست کم بخشی را برای خودش ساخته است و گرنه آن که من می شناسم برای کسی غیر از خودش ساخت و ساز نمی کند. کاش پیدا می کردم آن بخش ویژه را که مهر «لنفسی» دارد. خوش ندارم مال او را به غریبه بفروشم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی