سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

امروز***دیشب

شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۸۴، ۱۰:۵۷ ب.ظ

امروز سالروز درگذشت استاد شهریار است. اهل شعر و یا آذری زبان نیستم اما «همای رحمت» او را بسیار دوست دارم. شاید به این دلیل که فکر می کنم سرودن چنین شعری کافی است برای اینکه کسی تا ابد زیر سایه آن همای رحمت باشد.

***

باید اعتراف کنم که بعد از شنیدن سخنرانی آقای احمدی نژاد در سازمان ملل، حس خوبی داشتم. به گمانم غربیها برای برطرف کردن نگرانی هایشان فقط یک راه عملی دارند: بروند این سوء ظن واگیردارشان را درمان کنند!

۸۴/۰۶/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۴)

ایکس خوب! طفدار رییس جمهور شدی یا بودی یا طرفدار کار خوب و درستی؟
منظور از طفدار : طرفدار بود ها! اشتباه تایپی رخ داد!
سلام شیث! یک حداقل حمایت از رئیس جمهور را تا وقتی که رئیس جمهور ایران است وظیفه خودم می دانم! به احمدی نژاد رای ندادم و احتمالا اگر دوباره کاندید شود هم نخواهم داد اما اولین مصاحبه اش به عنوان رئیس جمهور  با سی ان ان  با اولین مصاحبه آقای خاتمی خیلی فرق داشت. خاتمی با وجود سابقه وزارت و حضور در هیات دولت بسیار نپخته و بی سیاست صحبت کرد  و توانستند با سانسور- به مقدار لازم -چیزی از حرفهایش استخراج کنند که بعدش خودش از عصبانیت سرخ شد و ... اما احمدی نژاد در مصاحبه اش دسته گل به آب نداد و از نظر من برای کسی با تجربه او، این قابل تقدیر است.  متن سخنرانی اش هم خوب بود با توجه به این که مطمئنم دست کم بخشی از آن را خودش نوشته بود. در مجموع از عواقب احتمالی بی تجربگی اش می ترسیدم ولی حالا وضعیتش را از اوایل کار آقای خاتمی کم خطرتر ارزیابی می کنم. قبلا هم گفته بودم که اگر درست عمل کند خوشحال می شوم حتی اگر طرفدارهایش بگویند دماغ ایکس مخالف احمدی نژاد سوخت!
به نام تمام عاشقانی که در اتش عشق سوختنو دم بر نیاوردن وسکوت کردن!!!و با توکل به ایزد منان رهسپار دیار عشق شدیمسلام خوبی خیلی زیباست((وبلاگت))وقتی زندگی سخت میگیرد تازه میفهمم که خیلی چیزهایی را هنوز باید یاد بگیرم.زیباترین گل..... رز سرخ است.....اما قسمتیش ..... فقط خار دارد.{{مرا فراموش نکن}}

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی