سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

سرعــــــــت واکنش!

يكشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۸۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ

البته لوح دانشجو مخصوص ایکس کوچک است. با وجود این من هم چند سطر از آن را خواندم : 

عکسش را روی یکی از کتابهای آموزش آرایش دیده بودم. توی انقلاب که رد می شدم پشت ویترین کنار یکی از همین کتابهای آموزش آرایش کتابی را دیدم که روی جلدش عکس  یکی  مثل  همین جوان بود با همین سیگار و کلاه و سبیل و ریش و فیگور . از همین کتابها که چگونه پوستمان را لطیف نگاه داریم یا پوست شاداب یا چگونه زیبا شویم  یا هزار و یک اسم  دیگر . بیشتر از همه اینها برایم جالب بود که کتاب آرایشی برای مردها هم آمده است. روی جلدش هم عکس یک سبیل را گذاشته اند. پیش خودم گفتم آخرالزمان که می گویند همین است ها . آخر نگذاشته بودند عکس یک سه تیغه تر  و  تمیز را  بگذارند . از همه جالبتر نام  کتاب بود. چه گوارا. آخر کجای این گوارا بود. اصلا مگر آب است یا عسل که گوارا باشد. اگر اینطور باشد پس من زلالم. چه زلال. (اصل داستان)

 این که پس از خواندنش حتی لبخند هم نزدم، در نگاه نخست تاییدی بر خیلی بزرگتر و فهیم تر بودن من بود! مشکل آن زمانی پیش آمد که بعد از حدود چهل و پنج دقیقه متوجه ایهام «چه گوارا» شده ام و خنده ام می گیرد.

۸۴/۰۵/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۵)

این مرد امیدوار خوب فهمیده که آرام و مطمئن نوشتن خصلت ایکس نویسیه. خوشم اومد از توصیفش.
متن روان و خوبی داشت. خیلی هم تفسیر بردار و شجاعانه نوشته است.
باورم نشد!شما نگرفته بودی ایهام را؟
۳۱ مرداد ۸۴ ، ۰۳:۵۴ یه مرد امیدوار
من از طریق وبلاگ کمی آزادی با نوشته‌های شما آشنا شدم. خوشحالم چون فکر می‌کنم صبح اول وقت پیدا کردن بسیار اتفاقی دوتا وبلاگ عالی فقط کار خود مهربانش است و بس. واقعا فکر می‌کنم آرام و مطمئن نوشتن کار هر کسی نیست. خیلی خدا را شکر. موفق باشین و امیدوار.
شهاب جان باور کن! پیش میاد. وقتی قرار باشد پیش ایکس کوچک ضایع شوم ابر و باد و مه و خورشید دست به دست هم می دهند! آنقدر ناگوار دیده ام این روزها که هیچ گوارایی برایم آشنا نیست./ سلام مرد امیدوار! من اصولا امیدوار نیستم که این صفحه روزی تبدیل به وبلاگ شود./ کمی آزادی عزیز، خودت کم هندوانه دست ایکس می دادی حالا از این و آن هم می گیری و تحویل می دهی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی