سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

پذیرش

جمعه, ۲۸ مرداد ۱۳۸۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ

پس پروردگارش او را با حسن قبول پذیرا شد و او را نیکو بار آورد (آیه ۳۷ سوره آل عمران)

زن عمران نذر کرده بود که فرزندش خادم بیت المقدس باشد. نوزادش به دنیا آمد. دختر بود! ناراحت شد. از نظر او این به معنای پذیرفته نشدن نذرش بود. از دید او نذرش را نپذیرفته بودند طوری که همه بفهمند این نذر پذیرفته نشده است. وقتی مهربانی اش از حد درک فراتر می رود، فهمیدنش حتی برای همسر عمران نیز سخت می شود. آخر او که دعا نکرده بود نذرش را نیکو بپذیرند و فرزندش از زنان برگزیده عالم باشد و مادر عیسی که کلمه خداست. او فقط خواسته بود فرزندش خادم خانه خدا باشد. همین!

۸۴/۰۵/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۷)

اینقدر این مطلبت برایم  زیباست که از صبح جداقل چهار بار خوانده ام اش. برای من خیلی دعا کن دوست من!راستی مهلت ارسال مقاله را دو هفته تمدید کردند!فقط می‌خواستند یک عده معتکف نشوند!!!!!
سلام دوست من! این نوشته چقدر به حال و روز من می‌خورد!!ممنونم که این نکته را یادآوری کردی. از بقیه چیزها هم متشکرم. موفق و موید باشی.در مورد جواب استخاره دعا نخواهم کرد.اینرا گفتم که فکر نکنی من ممکن است با دعایم نتیجه را تغییر دهم!!اگر چه خودم بهتر می دانم که دعای منن تا حالا هم در نتایج حاصله نقشی نداشته است.
باشد فهمیدم عزیز. فهمیدم. ممنون.
خیلی جالبه متشکریم....
نوش جانتان!
سلام!کار خوبی بود!شاد باشی
امیدوارم عاقبت بخیر بشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی