سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

داغ تو

پنجشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۸۴، ۰۲:۲۱ ق.ظ

رسید به این بیت که:

بی همگان به سر شود، بی تو به سر نمی شود

  داغ تو دارد این دلم، داغ دگر نمی شود

و نقل کرد از استاد نامدارش که در قدیم برده ها را صاحبانشان داغ می گذاشتند و این نشانی بود که از بین نمی رفت و معنا کرد که: بر دلم نشانی ثابت و از بین نرفتنی است که نشان می دهد صاحبش تویی.

* لطفا کامنت بی ربط نگذارید. این بیت، ذکر آرامش بخش روزهای سختم بوده و هست. فکر کردم ممکن است به کار دوستانم هم بیاید.

۸۴/۰۴/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۳)

۳۰ تیر ۸۴ ، ۰۳:۴۶ نجوا کاشانی
سلام ، ( مانیز درین زمزمه دمساز تو هستیم / از عشق گلی گم شده چون جان تو مستیم  ) به امید دیدار
۳۰ تیر ۸۴ ، ۲۱:۴۳ کمی آزادی
عزیز جان کدام کم مایه ای می تواند بر چنین بیتی بی ربط بگوید. بیتی که با تغییرت برترش هم کرده ای. تازه یاد زمان آدم بودنم افتادم که که در دعا دست هایم شعر میگفتم. خاک بر سر من و این دنیا که چه باقی گذاشته از من. خوشبحالت که در آن روزها داغت کردند که حالا دیگر پاک شدنی نیست. خوشبحالت عزیز جان. دعایم کن. چه لحظه ی نابی به من دادی. ممنونتم.
سلام...به کار ما خواهد آمد...امیدوترم بیربط نبوده باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی