سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

آمدن یا نیامدن

يكشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۸۴، ۰۹:۴۰ ب.ظ

ابراهیم جعفری به ایران آمد، اما پوتین نیامد. هیچ کدام از این ها هم چندان مهم نیست. اما اگر دومی (یعنی به ایران نیامدن پوتین) تا پایان دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی یک گزاره صادق باقی بماند، آن وقت نمی شود به آن کم اعتنا بود. چند هفته پیش بود که سفیر روسیه در یک برنامه تلویزیونی تاکید می کرد حتما آقای پوتین در دوره رئیس جمهور خاتمی به ایران خواهند آمد. بعلاوه تایید کرد که اگر این اتفاق نیفتد، معنای بدی از آن برداشت می شود. تقریبا مطمئن شده بودم که پوتین در دقیقه نود هم نخواهد آمد، ولی سفر ابراهیم جعفری به ایران باعث شد یادم بیاید که هنوز امکان سفر پوتین در دوره آقای خاتمی به ایران وجود دارد!

۸۴/۰۴/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۲)

۲۶ تیر ۸۴ ، ۲۲:۳۳ کمی آزادی
ایکس محترم چنان از روابط سفر این و آن نوشته اید که آدم گمان می کند خبرهای غیر گزاره ای هم داری! اما نگفتی چر خیلی بد می شود اگر پوتین نیاید. برای مسایل هسته ای حتما. یا اشتباه بود؟
۲۶ تیر ۸۴ ، ۲۲:۳۴ کمی آزادی
میگم خوب شد این شکسپیر بدبخت این جمله را گفت. فکر کنم از پر تکرار ترین و البته همچنان تازه ترین ترکیب های قابل استفاده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی