سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

هوای گریه

جمعه, ۲۴ تیر ۱۳۸۴، ۰۹:۲۲ ب.ظ

من می شنیدم اما چون فایل صدایش را ندارم فقط شعرش را می نویسم:

نبسته ام به کس دل
نبسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها رها من
ز من هر آنکه او دور
چو دل به سینه نزدیک
به من هر آنکه نزدیک
از او جدا جدا من
نه چشم دل به سویی
نه باده در سبویی
که تر کنم گلویی
به یاد آشنا من
ستاره ها نهفتم
در آسمان ابری
دلم گرفته ای دوست
هوای گریه با من

به این فکر می کنم که چه خوب شد دوست بسیار عزیز و نازنین ایکس برگشت، اما چقدر یادداشت آخرش هوای گریه دارد!

۸۴/۰۴/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۵)

۲۴ تیر ۸۴ ، ۲۳:۱۹ کمی آزادی
گریه هم کاری است عزیز اما من ان خط رها رها رها من را بسیار می بوسم. کاش این رهایی بیاید چه در این دنیا چه آن دنیا و چه در رفتن از این یکی. افتخار می کنم که دوست ایکس باشم. عزیز و نازنین هم شرح خوبی های ایکس است.
aghay peyghambar!dorough be har shekli zesht-o nefrat angizeh, che bereseh be inke baraye joda kardan bache-ha az  madareshan bashehman ghezaavat nemikonam, man fagaht hamdardi kardam, va fekr nemikonam baraye inkar hozour-e babaye bachehaye nooshi ham laazem basheh
حسودیم شد.
من به اینکه بگویند کسی دروغ گفته، می گویم قضاوت در مورد دروغ گفتن آن کس!
راضیه عزیزم، تو اگر بخواهی هم نمی توانی حسودی کنی! یک چیزی بگو (یا به عبارت دقیق تر، بنویس) که بهت بیاد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی