سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

شوخی

شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۸۴، ۰۸:۱۹ ب.ظ

حس ششم من را چشم زده اند.شاید هم جوانی و جاهلی است دیگر ... . می گویند پیر در خشت چیزی می بیند که جوان در آینه نمی بیند. همه فریاد زدند که عجب زشت تبلیغات می کند شیخ. آبروی ملت را برد. ما گدا نیستیم ... . خیلی دلم می خواست مشخص می شد چه کسانی یواشکی دنبال آن پنجاه هزار تومان رفته اند. کاش خودشان را لو می دادند. آمارها که چیز دیگری نشان می داد. من به همه شما عزیزان مشکوکم. گفته باشم! 

۸۴/۰۳/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۳)

۲۸ خرداد ۸۴ ، ۲۰:۳۵ خلبان شکاری
پرواز را به خاطر بسپار .......
نمی دانم شاید به خاطر ارادت بیش از حد من بود که ستاد تبلیغاتی ایشان روبروی خانه مان(آنهم داخل کوچه به عنوان ستاد مرکزی)تشکیل شدومدت مدیدی سلب آسایش کرد.                                درانتها یک شاخه گل+یک پاکت تقدیم شدکه گمان کردیم 50 هزارتومان زودتر تقدیم شده. اما زهی خیال باطل که تنها یک تشکر + عذرخواهی کتبی بود.با این وجود یک ذره ازارادتمان کاسته نشد!  
مسلما به من که شک نداری. گرچه اگه می دونستم اینجوریه حداقل ۵۰ هزار تومن رو نقد می کردم!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی