سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

امروز

يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۸۴، ۱۲:۴۷ ق.ظ

به تاریخ قمری، مثل امروزی بود اما شمسی اش در نیمه دوم تابستان است. ده دقیقه اگر پیاده می رفتم آن هم آهسته، در مسجدالحرام بودم. من اما دلم گرفته بود. در هتل یک جشن کوچک گرفته بودند برای تولد حضرت زینب و قرعه کشیدند که ... . رفتم هدیه را بگیرم. مدیر کاروانمان اهل حال بود. حتی دوستانم هم نفهمیده بودند که هوایم ابری است. جعبه کوچک طلا را که به دستم می داد، آهسته گفت: ظاهرا می دانستند ناراحتی. حالا امروز چشمم به آسمان است و منتظرم. حتما می دانند.

۸۴/۰۳/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۱)

مولانا میگه دعا کردن عین لبیک خداست. یه وقتایی مرتب به دعا بودم. زیاد متوجه نمی شدم. بعد یه وقتی حسابی جدا شده بودم. اونوقت وقتی برگشتم به دعا تازه دیدم که مولوی چی گفته. مربوط بود؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی