سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

تمرین

شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۸۴، ۰۹:۱۰ ب.ظ

حتی اگر کسی زیاد اهل استفاده از قوه عقلش نباشد، امکان دارد بتواند خوب و بد را از هم تشخیص بدهد. قدرت تعقل آن موقعی خودش را نشان می دهد که شخص مجبور می شود بین بد و بدتر یا خوب و خوبتر، یکی را انتخاب کند. شاید به همین علت است که X معمولا وقتی مجبور به انتخاب می شود، به عنوان یک تمرین خوب برای فکر کردن سعی می کند گزینه های موجود را به ترتیب اولویت مرتب کند. مثلا در مورد انتخابات ریاست جمهوری ده گزینه متفاوت وجود دارد: هشت کاندیدا ، رای ندادن و دادن رای سفید یا باطله. 

پ.ن: حالا که احتمال رسیدن انتخابات به مرحله دوم جدی است، این تمرین ساده برای کسانی که گزینه هایی غیر از رای ندادن یا رای سفید دادن را به عنوان اولین انتخاب درنظر گرفته اند، می تواند نتایج کاربردی هم داشته باشد. 

۸۴/۰۳/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۱)

به نظر من کسی که(بیشتر کسانی که) گزینه اولش رای ندادن است (لا اقل) این تمرین فکر کردن را در انتخابات به کار نمی برد(لا اقل) باید خیلی عصبانی تر از این حرفها باشد.ولی اگر بین آن 8 تا مانده یا تعداد کمتری از آنها قبول دارم که روش خوبی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی