سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

یکی از دلایلم!

جمعه, ۲۰ خرداد ۱۳۸۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ

معمولا تاکید می کنم که به آقای قالیباف به خاطر این که صلاحیت نسبی دارد، رای می دهم ولی انصافا به اینکه IT از اولویتهای اساسی دولت احتمالی ایشان در آینده باشد، امیدوارم. نمی توانم باور کنم که کسی خیلی به IT توجه داشته باشد ولی سایتش... .به قول قدیمی ها سالی که نکوست از بهارش پیداست!

پیوندها:

دکتر قالیباف : از اولویت های اساسی دولت من IT است
بی بی سی: وب سایت آقای قالیباف در مقایسه با وب سایت دیگر نامزدها دست کم در شکل ظاهری آن از ساخت حرفه ای تری برخوردار است.

 سایت های نامزدهای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هاشمی رفسنجانی     قالیباف     معین     احمدی نژاد

    لاریجانی   رضایی   کروبی    مهرعیزاده 

۸۴/۰۳/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۴)

به سایت ایشان سر زدم واقعا هنرمندانه و زیبا طراحی شده است.
متشکرم که محبت می‌کنی و خواندنت را بی دریغ با نوشته ای از سر لطف برایم یادگار میگذاری. دعایم کن. ممنون.
واقعا می خوای به قالیباف رای بدی؟!!!!! نمی دونم اون عکسشو دیدی که داره از روی خط عابر پیاده رد می شه اونم وقتی چراغ قرمزه!!!!!من فکر می کنم نمیشه روی ادعاهای ادمها برنامه ریزی کرد. ببین الان چی تو چنته داره. ایشون دیگه از اون طرف پل افتاده.
سلام زینب بسیار عزیز، بـــــــــــــله!. اصلا به تبلِغاتشان نگاه نمی کنم. تبلِغات برای من و تو نِست که ازیک سال قبل کاندیداهای احتمالی را بررسی کرده ایم. برای کسانی است که تحت تاثیر تبلیغات قرار می گیرند.(یادداشت ۱۰ خردادم را ببین). من خیلی وقت است که سه چهار تا از این ها را دارم با هم مقایسه می کنم. عملکردها را.... چیزهایی را که با چشم خودم دیدم... قبل از سال ۷۸ و حوادث کوی و بعد از آن... صدا و سیما و شهرداری و دانشگاه و نیروی انتظامی در زمان مدیریت آقایان. برای رد گزینه های دیگر دلایلی پیدا کردم که نتوانستم نادیده بگیرم و... . اگر می گویم به فناوری اطلاعات توجه دارد نه به خاطر این است که خودش گفته، بلکه به دلیل آن است که استاد برنامه نویسی بنده در دوره لیسانس که از قضا بسیار هم چپی بود و صد البته فهیم، مشاور او در این زمینه ها بود و ... حالا هم وقتی می بینم به حرف مشاور تبلیغاتی اش گوش می کند اصلا ناراحت نمی شوم. او سراغ اهل فن می رود و طوری مشورت می کند که من می پسندم! در مورد نظرات مشاور تبلیغاتی اش هم نظر نمی دهم. نتیجه را با هم می بینیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی