سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

مسأله

دوشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۸۴، ۰۱:۲۸ ق.ظ

این که بتوانم قالب وبلاگم را تغییر بدهم برایم مهم است اما بعید می دانم این سادگی که دارد را از آن بگیرم. توانستن یا نتوانستن مسأله این است! خدا دست اندر کاران سایت آوینی را خیر دهد که این بخش آموزش HTML را در سایتشان گذاشتند تا X اقلا بتواند به قول x (بخوانید ایکس کوچک!) در سطح چیلدرن (children) به زبان شیرین html بخواند و بنویسد. بعلاوه امیدوارم این ایران جاوا اسکریپتی ها و نویسنده این راهنمای مفید هم به همه آرزوهای خوبشان برسند که حق استادی بر گردن X دارند. با وجود همه این ها، X از یک دوست خیلی خوبش ایمیلی دریافت کرده که اگر می توانی در وبلاگت فهرست نوشته هایی که در صفحه هستند را بگذار و X  هر چه فکر می کند(دقیقا یک شبانه روز) نمی تواند این کار را بکند. البته blogger و ... خودشان این کار را می کنند ولی در پرشین بلاگ  واقعا عقلم(ونیز آن یک اپسیلون سوادم) به جایی نمی رسد. اگر راه حلی پیدا کنم حتما برای خودم جایزه می خرم.

پا نوشت: X معمولا عنوان های بی مزه و نامربوطی برای یادداشتهایش انتخاب می کند و لذا به صلاح خودش نمی بیند که این عناوین را دوبار دوبار در صفحه بگذارد.   

۸۴/۰۱/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۱)

هر وقت پیدا کردی به من هم خبر دهید. ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی