سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

من که از پژمردن یک گل...

جمعه, ۱۲ فروردين ۱۳۸۴، ۰۱:۰۲ ق.ظ

۱-ظهر که به سراغ سبزه سفره هفت سین رفتم دیدم یک طرفش زرد شده است. نتیجه بی دقتی من در آب دادن به آن است. حالم گرفته شد. طبق معمول سالهای قبل می خواستم روز سیزدهم توی باغچه بکارمش. دلم نمی آید آن را به طبیعت بسپارم! همان طور که دلم نمی آید ماهی را توی تنگ نگه دارم.

۲-شب به سراغ ایمیلم در یاهو می روم. چشمم به قسمت خبر می افتد و نگاهم روی عکسی که قبلا در سایت بی بی سی دیده بودم خیره می ماند. خبر را می خوانم. درست در اولین ساعات سال جدید بود که ... و حالا ... .

پا نوشت:در اسلام چیز بدی به اسم طلاق هست که به نظر X  دست کم برای کسی مثل جناب شایوو راه حلی آبرومندانه تر از قتل ترحمی(؟) است.

۸۴/۰۱/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۳)

سلام..اولا تشکرکه به من سر زدید...ثانیا وبلاگ زیبایی دارید ( بدون تعارف!) لینکها رو هم دیدم...راستی چه خوب که به طور اتفاقی لینکتون رو به جا گذاشتید! امیدوارم همیشه به یاد ماباشید!
نوشته های زیبایی داری - امیدوارم همیشه موفق باشی
اتفاقا من خیلی طر فدار عنوانهات هستم مخصوصا آنهایی که مناسبت خاصی ندارند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی