سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

چهره نگاری

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۸۳، ۰۹:۵۷ ب.ظ

اینجا می شود به صورت آنلاین از یک نرم افزار چهره نگاری استفاده کرد ( کاری که من دوست دارم). البته چون حافظه تصویری ام خوب نیست، سعی کردم چهره بابا را بسازم. برای ساختن چهره خودم به شدت نیازمند به آینه بودم!

تذکر: به من گفته بودند که چون دانلود همه انتخابها به زمان نیاز دارد باید کمی حوصله به خرج دهی اما من به شما می گویم که باید خیــــــــــــــلی حوصله داشته باشید. 

۸۳/۱۲/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۱)

من خیلی دلم میخواهد این نرم افزار را داشته باشتم ولی هروقت روی کلمه اینجا کلیک میکنمامکان ورود به من نمیده ویک صفحه بیهوده می آید اگر لطف کنید این مشکل را برطرف کنید یک دنیا ممنونتان میشومباتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی