سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

این رابطه خاصیت تقارنی ندارد

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۸۳، ۱۱:۲۲ ب.ظ

گوشه آیینهء اتاقم عکس یک آدم را چسبانده ام ( منظورم از آدم معنای عام آن که چیزی نزدیک به یک سر و دو گوش  است و X را هم شامل می شود، نیست) . نه برای اینکه دیگران آن را در اتاق من ببینند که تنها برای اینکه چشم خودم به آن بیفتد مخصوصا وقتی که می خواهم خودم را در آیینه نگاه کنم(باعث می شود که یک سری تفاوت مهم را به یاد بیاورم) .چند روز پیش مهمان عزیزی داشتم که سابقه دوستیم با او بیش از پانزده سال است. بلافاصله چشمش به آن عکس افتاد و تعجبش مرا متعجب کرد. پرسید :«چقدر او را می شناسی؟» و جواب شنید:«چطور؟!» . گفت کسانی را می شناسد که خیلی ابراز ارادت نسبت به صاحب عکس می کنند ولی ... . از نظر X رابطه دوستی می تواند کاملا یک طرفه باشد ( هر چند X در این مورد خاص به همان یک طرفش هم به شدت مشکوک است). 

۸۳/۱۲/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۲)

سلام و چگون می توان تشخیص داد که دوستی وجود دارد یا نه؟ و آیا یک طرفه ممکنه؟ دوستی یک طرفه ممکنه؟ ( در ضمن از تاخیر در پاسخ متاسفم. حتما مرا می شناسی!
سلام / به نظر من که ممکن است/ تو خدا را دوست داری؟(در صورت مثبت بودن جواب، آیه ۳۱ سوره عمران را دوباره بخوان!). دوست داشتن اگر آثار عملی لازم را داشته باشد(لزوما این آثار را ندارد ) و طرف مقابل مشکلی نداشته باشد(مثلا قصد سوء استفاده از محبت دیگران را نداشته باشد) دوستی و محبت  دو طرفه را به عنوان نتیجه در بر خواهد داشت. /من چون خودم قدرت تشخیصم بالا نیست، راه چگونه تشخیص دادنش را بلد نیستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی