سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

این طوری؟! نه!

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۸۳، ۰۹:۴۴ ب.ظ

خودت هم خوب می دانی که هنوز هم دوستت دارم و شاید این  بهترین بهانه است برای بی جواب گذاشتن آخرین ایمیلت.فکر می کنی X نمی داند که اگر یک جوری خودش را سرگرم کند، عاقل تر به نظر می رسد؟! دلم می خواهد من هم یک پیشنهاد دوستانه مشابه به تو بدهم: روشش را مشخص نمی کنم اما یک راه دلخواه برای فراموش کردن X پیدا کن. دنیا پر از چیزهای سرگرم کننده است.من رضایت و آرامشی را که ناشی از فراموش کردن واقعیت ها باشد دوست ندارم. 

۸۳/۱۱/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی