سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

کنتر

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۸۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ

هر بار که به سراغ این صفحه می آیم یکی به عدد زیر کنتر اضافه می شود. معنای ساده آن هم این است که هیچ دوستی از بین نه نفری که آدرسش را دارند این طرفها آفتابی نمی شود مگر درموارد بسیار نادر و تا همین امشب فکر می کردم که حساب این دیدارها را دارم.اما امشب با وجود این که به شماره کنتر اضافه نشده، یک یادداشت جدید می بینم. ظاهرا کنتر این صفحه معیوب است (مثل نویسنده اش و ...). 

۸۳/۱۱/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۳)

اصلا هم اینطور نیست. سعی می کنم حداقل هر دو سه روز یه بار بهش سر بزنم. همه نوشته هات رو هم می خونم. تازه دارم یه چیزایی هم کشف می کنم.شاد باشی.
سلام+ممنونم رفیق !
راست می گن اصلا هم اینطور نیست.من یکی که خیلی بسیار زیاد فراوان خوشحالم که یه جایی هست که میتوانم سراغش بیام و حرفهایت را ببینم و بشنوم(اگر خرابیهای سیستم بگذارند.)از منزل پدرم .ارادتمندشما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی