سرود مجلس جمشید

بایگانی

آخرین مطالب

پیوندها

برنامه مهمانی

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۸۳، ۱۲:۴۰ ق.ظ

به خودم اجازه نمی دهم در مورد تو بنویسم . حتی از کتابها هم نقل قول نمی کنم. اما اینکه دلم برایت تنگ شده مساله من است.شاید یک دلیلش این باشد عید قربان نزدیک است و باز هم مثل عید قربان سال ۶۶، یک روز جمعه.البته خیلی هم مهم نیست که چه دلیلی دارد. من بهانه خوبی دارم که جمعه به قزوین بیایم و بابا بهانه اش از من هم بهتر است: من از او خواسته ام!

۸۳/۱۰/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
م. و.

نظرات  (۱)

اگر بشود سرعت تغییرعکسهارا کمتر کرد خیلی بهتر است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی